Учням, які планують вступати 2019-го! Увага!!!
Учням, які планують вступати 2019-го на молодшого спеціаліста на основі 9-ти класів,
потрібно заздалегідь потурбуватися про отримання паспорту в формі ID-картки.
Відповідно до Умов прийому, вступникам на молодшого спеціаліста на базі 9-ти класів
під час подання заяви на вступ необхідно пред’явити оригінал документа, що посвідчує
особу, та подати його копію.
10 "золотих правил"
виховання щасливих дітей
1.Стимулюйте інтелект дитини.
Створивши сприятливі умови, можна підвищити розумовий
розвиток дитини. Тому - не гайте часу. Пізніше це зробити набагато важче.
2. Формуйте самоповагу.
Висока самооцінка додає сміливості братися за нове, ризикувати і навіть
зазнавши невдачі, все-таки перемагати. Необхідно розвивати в дитини такі
здібності, прищеплювати такі навички, котрі б вирізняли її з-поміж інших,
викликали б повагу ровесників і дорослих. Діти мають знати , що успіх, майбутній добробут залежить від них самих.
3. Навчіть дитину спілкуватися.
Є шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички:
• щира любов до батьків дає відчуття захищеності;
• приязне ставлення до навколишніх, не лише до близьких і рідних;
• зовнішня привабливість: одяг, манери;
• можливість спостерігати правильне соціальне спілкування: поведінка батьків, вчителів, ровесників.
• Висока самооцінка, а звідси – впевненість у собі;
• Мати хоча б середній запас слів, вміти підтримувати розмову.
4. Пильнуйте, щоб дитина не стала "залежною" від комп’ютера чи телевізора.
Телевізор, комп’ютер, як злі чаклуни, здатні красти в дитини години, дні й роки .
Надмірне сидіння перед телевізором чи комп’ютером гальмує в дітей розвиток
мовлення. Діти стають нервовими, миттєво реагують дією, не намагаючись
осмислити та обговорити події. Потрібно залучити дітей до занять спортом,
музикою, читанням, корисною роботою, тощо.
5. Виховуйте відповідальність і порядність.
Не лише повсякчас пояснюйте, що таке добре,
а що – погано, а й закріплюйте гарні звички, карайте за негідні вчинки,
тільки не різкою. За приклад дитині має слугувати гідна поведінка батьків,
а пізніше ровесників.
6. Навчіть дитину шанувати сім’ю.
Щоб виростити ніжних і люблячих дітей, оточіть їх піклуванням,
ласкою з перших днів життя . Діти мають бачити все тільки добре та розуміти "хочу"і "треба".
Любов і повага між членами родини краще за будь-яку лекцію дадуть зрозуміти дитині,
що сімейне життя – це,насамперед, рівноправність у стосунках, відповідальність
перед коханою людиною, бажання зробити для неї добро, виявляти ніжність та взаємну повагу.
7. У кожної дитини має бути гарний друг.
Друзі, яких виберуть собі ваші діти, впливатимуть на їхні орієнтири й поведінку.
Батьки спрямовують і зміцнюють цю дружбу та дбають про якнайширше коло знайомств
із ровесниками з благополучних сімей.
8. Будьте вимогливими.
Діти з високою самооцінкою, почуттям власної гідності, вмінням робити щось
краще за інших виховуються, як правило, у сім’ях, де до них ставлять високі вимоги:
дотримуватися порядку у домі, організовувати своє дозвілля, гідно поводитися.
Не будьте тиранами . Запам’ятайте, що відповідальними, розумними й слухняними діти
стають не одразу. На це треба витратити роки.
9. Привчайте дитину до праці.
Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий успіх своїх дітей.
Подбайте, щоб вони без примусу набули трудових навичок, заповніть
їх життя цікавими і корисними справами, що вимагають певних зусиль
на шляху до успіху . Нехай вчаться долати труднощі.
10. Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі.
Нехай все перепробують, вчаться на власних помилках. Беруть участь у
сімейних нарадах . Нехай якнайраніше привчаються робити щось для інших,
особливо, те, що в них добре виходить.
Рекомендації батькам
учнів середніх класів
щодо підготовки домашнього завдання
- 1. Намагайтеся створити умови, які полегшують навчання дитини: - побутові
- ( повноцінне харчування, режим, спокійний сон, затишна атмосфера, зручне
- місце для занять); - емоційні ( демонструйте віру в дитину, не втрачайте надії
- на успіх, виявляйте терпіння, не ображайте в разі невдач); - культурні (забезпечте
- дитину довідниками, словниками, посібниками, атласами, книгами зі шкільної
- програми; разом дивіться навчально-пізнавальні програми, обговорюйте побачене).
- 2. Слухайте свою дитину: нехай вона читає вголос, переказує те, що треба запам’ятати,
- перевіряйте знання за питаннями в підручнику.
- 3. Регулярно ознайомлюйтеся з розкладом уроків, факультативів, гуртків, додаткових
- занять для контролю й надання можливої допомоги.
- 4. Діліться з дітьми знаннями з галузі, в якій маєте успіх.
- 5. Пам’ятайте, що в центрі уваги батьків повинна бути не оцінка, а знання, навіть якщо
- ними не можна скористатися сьогодні. Тому думайте про майбутнє й пояснюйте дітям,
- де й коли ці знання стануть у пригоді.
- 6. Не залишайте без уваги вільний час дитини. Не порівнюйте її успіхи з успіхами інших.
- 7. Пам’ятайте, що, за науково обгрунтованими нормами, над виконанням усіх домашніх
- завдань учні 5-6 класів повинні працювати до 2,5 годин, 7-8 класів - до 3 годин, 8-9 класів – до 4 годин.
- 8. Створюйте традиції й ритуали родини, які стимулюватимуть навчальну активність дітей.
- Використовуйте позитивний досвід ваших батьків і знайомих.
Поради батькам, які бажають
розвинути здібності своїх дітей
-
1. Не стримуйте розкриття потенційних можливостей психіки.
-
2. Уникайте однобокості в навчанні та вихованні.
-
3. Не позбавляйте дитину ігор, забав, казок, створюйте умови для виходу дитячої енергії,
-
рухливості, емоційності.
-
4. Допомагайте дитині в задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, кохання,
-
повага до себе і до оточуючих), тому що людина, енергія якої скована загальними потребами,
-
проблемами, найменше спроможна досягти висот самовираження.
-
5. Залишайте дитину на самоті і дозволяйте їй займатися своїми справами. Пам'ятайте,
-
якщо ви хочете своїй дитині добра, навчіть її обходитися без вас.
-
6. Підтримуйте здібності дитини до творчості і співчувайте у випадку невдачі, уникайте
-
незадовільної оцінки творчих спроб дитини.
-
7. Будьте терпимими до ідей, поважайте допитливість, реагуйте на запитання дитини.
-
Навчати потрібно не тому, що може сама дитина, а тому, що вона опанує з допомогою дорослого, показу, підказки.
Немає коментарів:
Дописати коментар